Å jobbe i Würth er aldri kjedelig.

Kompromissløst engasjement for å skape verdier for kundene våre, et miljø preget av åpenhet og konkurranseinstinkt og store utviklingsmuligheter. Å jobbe i Würth er aldri kjedelig.

Utviklingsmuligheter

Mange i Würth har hatt mer enn én jobb her, og mange har vært her lenge. Det er et tegn på at folk trives. Det er store utviklingsmuligheter i organisasjonen, særlig hvis man kan flytte på seg. Både innenfor Norge og til utlandet. Vi er en del av et internasjonalt konsern med virksomheter i over 80 land, med over 71 000 medarbeidere. Dessuten er det mulig å videreutvikle seg både med interne talentprogrammer og ved Würths egen høyskole i Sveits – Würth Business Academy – som tilbyr alt fra lederkurs til MBA.

Selskapet er i dag verdens største innen sitt forretningsområde, men begynte som en tomannsbedrift i 1945. I Norge startet Würth opp i 1973, med en håndfull ansatte. I dag er vi over 600. Det er gøy å være med på suksessen!

Kundekontakt

Det er i møtet med kundene vi gjør den viktigste jobben, og kundekontakt preger arbeidshverdagen i Würth. Det er jo derfor vi er her, for å skape verdi for kundene våre. Som kompetente fagfolk møter vi kunder hver eneste dag for å finne de beste løsningene, tilpasset hver enkelt kundes behov. Det krever fleksibilitet, kreativitet og evne til å forstå kundens behov. Og vilje til å skape de beste løsningene. Mot, ansvarlighet, lidenskap og entusiasme. Det er våre kjerneverdier, og det preger bedriftskulturen.

Gode relasjoner

Derfor er det nok relasjonsbyggere som lykkes best i Würth. Evnen til å skape gode relasjoner til kunder, leverandører og kollegaer er viktig. For når alt kommer til alt, trekker vi lasset sammen, og vi er alle avhengige av hverandre for å yte den servicen vi gjør. En selger skal kunne love kunden en service og vite at organisasjonen bak er i stand til å levere. Vi er et stort team som er kompromissløse på kvalitet.

Würth er en åpen organisasjon, og internt er det ingen hemmeligheter. Tallene er synlige for alle, som omsetning, servicegrad, salgsvolumer. Vi er opptatt av resultater. Men organisasjonen er også åpen på en annen måte – for forslag og innspill, nye ideer og prosjekter. Det er kanskje det aller beste ved å jobbe her – hver gang man rekker opp hånda og sier: «Det vil jeg prøve», får man lov til det.

Og det er mulighet til å være med på alt. 

Last ned gratis e-bok  Jobbe i Würth - dette ser vi etter